کد خبر 512765
تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۸

منابع عراقی از کشته شدن ده‌ها تروریست تکفیری از جمله هشت سرکرده آنها در الحویجه و الانبار خبر دادند.

 به گزارش مشرق، رسانه‌های عراق خبر دادند: در حمله هوایی به مخفیگاه‌های تروریست‌های داعشی در شمال الرمادی ده‌ها نفر کشته شدند.

بر اساس این گزارش سه مخفیگاه تروریست‌ها در منطقه البوذیاب در این حمله هوایی هدف قرار گرفت که تمام تروریست‌های مستقر در آن کشته شدند.

نیروهای امنیتی عراق همچنین چهار تروریست داعشی را در عملیات جداگانه‌ای در همین منطقه کشتند.

نیروهای امنیتی فرماندهی عملیات الانبار در جریان عملیات نظامی ویژه پاکسازی منطقه البوذیاب در شمال الرمادی، ده‌ها داعشی را به هلاکت رساندند.

کشته‌شدن ده‌ها تروریست از جمله هشت سرکرده در الحویجه و الانبار

خبر دیگر اینکه در حملات هوایی ارتش عراق به مخفیگاه‌های تروریست‌ها در جبهه‌های مختلف نبرد با تروریسم، ده‌ها تروریست در الحویجه و الانبار به هلاکت رسیدند که در میان آنها هشت سرکرده هم وجود دارند.

فرماندهی عملیات مشترک عراق پیشتر از کشته شدن بیش از 60 تروریست در مناطق مختلف عملیاتی در استان الانبار و انهدام ده‌ها مقر و مخفیگاه داعشی‌ها خبر داده بود.

در بیانیه‌ این فرماندهی آمده بود از جمله تروریست‌هایی که در عملیات نیروهای مشترک(امنیتی و مردمی) در روز سه شنبه به هلاکت رسید، ابواسحاق مسئول باندهای داعش و ابوسفانه اردنی مسئول امور مالی داعش در آنچه ولایت فرات خوانده می‌شود، بوده است.

بر اساس این بیانیه، نیروهای امنیتی و مردمی ابتکار عمل را در صحنه نبرد با تروریست‌های تکفیری در اختیار دارند.

توافق نیروهای داوطلب مردمی و نیروهای منطقه کردستان عراق برای همکاری در زمینه آزادسازی روستای بشیر از اشغال تروریست‌های داعشی از دیگر تحولات مربوط به  عراق است.

اسکای نیوز عربی هم گزارش داد دو خودروی بمب‌گذاری شده در شهرستان الخالص در استان دیالی عراق منفجر شد که دست‌کم چهار زخمی به جا گذاشت.

منابع عراقی همچنین از انفجار بمب در شرق بغداد و کشته‌شدن دو غیرنظامی و زخمی شدن هشت نفر دیگر خبر دادند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس